torstai 27. toukokuuta 2010

Tj 14

2 veckor kvar före jag återvänder, nu har nedräkningen börjat påriktigt.

På lördag kommer en fest att äga rum hos Aude - "hejdå-Nina-fest". Vi kommer bara vara de närmaste, ca. 10 personer, vilket jag tycker är passligt för att det inte ska bli för stökigt. Vi ska nämligen alla sova hos Aude där efter.

Jag har inte ännu fått arbetslistor för sommarjobbet, men talade med Markus igår och enligt honom kommer jag att börja jobba lördagen den 12.6 när Wasalandia öppnar, vilket betyder att jag har exakt 1 dag på mej att anpassa mej till Finland före allt börjar igen. Första veckan jobbar jag lördag, söndag, måndag, tisdag, fredag, lördag, söndag. Och jag jobbar varje helg i juni, även midsommaren inräknat. Great. Det positiva i det är väl att jag får tuplapalkka på söndagarna och midsommaren! Och min 18 års dag är iaf ledig, och följande dag efter det också, precis som jag hade önskat. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti