torstai 3. kesäkuuta 2010

Tj 7

Allt känns så himla overkligt, jag tänker hela tiden "nu är det sista gången jag gör det här, nu är det sista gången jag är här". Precis som för 10 månader sedan när jag lämnade Finland.

I lördags hade vi som sagt min avskedsfest. Och den var riktigt lyckad, hade hur kul som helst. Söndag morgon när vi vaknade och folk började ge sej av var det däremot lite dystrare stämning - det var sista gången jag såg vissa av dem. Ögonen blev nog lite tårfyllda när jag nästan blev ihjälkramad och fick höra om och om igen att de aldrig kommer glömma mej. :) Hihi.

Igår på eftermiddagen for jag, Aude och Thomas upp till vindruvsodlingarna en sista gång och satte oss ner i gräset med en liten picknick. Satt där i nästan 5 timmar och hade det trevligt. Kommer sakna våra stunder tillsammans.

Nu kommer tiden flyga iväg.
Imorgon far vi med flickorna till McDonalds och äter, efter skolan ska vi träffas hela klassen en sista gång för att säga hejdå åt mej, och sedan på kvällen kommer en kompis hit.
lördag slutar skolan och dessutom fyller Bastien 20 år så han ska ha en fest så då ska vi dit.
söndag far jag till Marine och sover över till måndag.
måndag eftermiddag kommer en kompis hit, och på tisdag ska vi troligtvis hitta på något med Aude ännu en sista gång.
Sedan är det redan onsdag, vilken spenderas med min host-familj och där på följande dag beger jag mej iväg hemåt. Så ser mitt program ut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti